Οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Αγρινίου οργάνωσαν και προχώρησαν σε μια πράξη εθελοντικής προσφοράς, Χριστουγεννιάτικων δώρων αγάπης στα παιδιά του «Χαμόγελου».Αντιπροσωπεία του σχολείου, ο Υποδιευθυντής Κουκούλης Κωνσταντίνος και ο εκπαιδευτικός Καραμητσόπουλος Γεώργιος μαζί με εκπαιδευόμενες/νους, επισκέφθηκαν…

Κατηγορία: Δράσεις ΣΔΕ (page 4)
Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης Σ.Δ.Ε. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Στις 16 Δεκεμβρίου 2022 το απόγευμα, πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη επίσκεψη του σχολείου μας στο Μουσείο της Ακρόπολης. Εκεί είχαμε την μοναδική ευκαιρία να ξεναγηθούμε από μία χαρισματική ξεναγό, την Ζέτα Δριμαλίτη. Ευχαριστούμε το Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών που ανταποκρίθηκε στο αίτημά…
Σεμινάρια Α’ Βοηθειών Βασικής Υποστήριξης Ζωής (BLS) 2ο Σ.Δ.Ε. Κορυδαλλού (Φυλακές)
Οι εκπαιδευτικές δομές του Σωφρονιστικού Καταστήματος Κορυδαλλού Ι σε συνεργασία με τον RTI για την πραγματοποιούν σεμινάρια Α’ βοηθειών Βασικής Υποστήριξης Ζωής (BLS), σε ομάδες μαθητών 20 ατόμων. Τα σεμινάρια διεξάγονται, στο χώρο του σχολείου. Στο τέλος των σεμιναρίων διεξάγονται…
Τεχνοδρομώ: Θεατρικό και μουσικό εργαστήριο 2ο Σ.Δ.Ε. Κορυδαλλού (Φυλακές)
Το Τεχνοδρομώ ξεκίνησε τον νέο κύκλο δράσεων στις φυλακές του Κορυδαλλού τον Οκτώβριο του 2022. Οι δράσεις της οργάνωσης στις φυλακές ξεκίνησαν το 2011 από το κατάστημα κράτησης στον Ελαιώνα Θηβών και συνέχισε το 2012 δημιουργώντας την θεατρική ομάδα οροθετικών…
Επίσκεψη στα Γενικά Αρχεία του Κράτους – Σ.Δ.Ε. Μεσολογγίου
Την Τετάρτη 1/2/2023 η διοίκηση και οι εκπαιδευόμενοι των δύο κύκλων επισκέφτηκαν τα Γενικά Αρχεία του Κράτους στο Μεσολόγγι. Η προϊσταμένη της υπηρεσίας κυρία Μαρία Μπακαδήμα μας άνοιξε την αρχειοθήκη και μίλησε στους εκπαιδευόμενους για τον τρόπο οργάνωσης και διαφύλαξης…
Το αλάτι του τόπου μας: εργαστήρι εικαστικών / Σ.Δ.Ε. Μεσολογγίου
Την Παρασκευή 28/01/2022 στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του Α’ κύκλου, οι εκπαιδευόμενοι και οι εκπαιδευόμενες είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν εικαστικά έργα με κύριο υλικό το αλάτι του τόπου μας. Κάθε εκπαιδευόμενη και εκπαιδευόμενος δημιούργησε το δικό του έργο…